U zorgt voor een comfortabele woning en een prettige leefomgeving voor de huurder. Bij herstel, onderhoud of schade wilt u de huurder een snelle oplossing bieden, zodat de tevredenheid op peil blijft. Maar liever nog zorgt u er, samen met de huurder, voor dat er geen schade ontstaat.

Het informeren van de huurder over brandgevaarlijk gedrag is hierbij van groot belang. Heeft u de spreekwoordelijke handschoen al opgepakt?

“Wist u dat een goed georganiseerd schadeproces een enorme bijdrage kan leveren aan de huurderstevredenheid en dus aan uw Aedes Benchmark score.”

Tanja Starreveld
Accountbeheer
Maak gebruik van ons platform Inspectie en Preventie
  • Inspectie & analyse
  • Preventiemaatregelen
  • Periodieke controle
  • Management informatie

“Door proactief data te analyseren creëren wij inzichten voor onze relaties. Wij willen corporaties bewust en zelfverzekerd laten handelen waardoor zij zich kunnen focussen op nieuwe ontwikkelingen op gebied van governance, vastgoedportefeuille, duurzaamheid en huurders..”

Imco Stuiksma
CCO bij Raetsheren
Voer uw gegevens in. Onze accountmanagers nemen contact met u op voor het inplannen van een kennismaking.
Met het versturen van het formulier gaat u akkoord met de privacyverklaring
Bedankt! We hebben uw bericht ontvangen en komen spoedig bij u terug.
Oeps! Hier gaat iets mis.